Majlis Perkahwinan Imam Muda Hassan Dan Ulfah (7 Gambar)


Majlis Perkahwinan Imam Muda Hassan Dan Ulfah (7 Gambar) |Imam Muda Hassan pula mengikut jejak langkah Ally Iskandar. Dalam majlis perkahwinan Imam Muda Hassan ni, sekali tengok, selain dari perkahwinan seorang peserta Imam Muda, tiada apa yang istimewa pada majlis perkahwinan ini. TETAPI, bila dilihat cara perkahwinan ini dijalankan, penulis terasa ingin memuji. Selain dari aurat yang terjaga, korang perasan tak, pengantin perempuan mengenakan pakaian pengantin bertudung labuh. Corak dan rekaan baju pengantin tu pun tampak cantik. Tiba-tiba nak tanya, kat mana eh nak tempah pakaian pengantin macam tu? Adik ipar nak kahwin tak lama lagi, boleh la nak suggest pakaian yang macam tu. Ramai orang kutuk sana sini tentang cara perkahwinan Melayu di Malaysia dijalankan tetapi tidak pula mendatangkan alternatif. Dan majlis perkahwinan Imam Muda Hassan dan isterinya Ulfah ni telah memberikan jawapan kepada kita semua. Berikut merupakan gambar-gambar dalam majlis perkahwinan Imam Muda Hassan dan pasangannya.








Sumber