Gadis Seminggu Couple Kena Penyakit Panau


Gadis seminggu couple kena penyakit panau - Korang masih ingat tak kontroversi seorang pelajar perempuan yang mengaku mahu sehidup semati dengan kekasihnya walaupun baru seminggu couple? Terbaru, si gadis kecik molek itu mendakwa dirinya kini sedang menghidap penyakit panau di bahagian mulutnya. Kesian ke tak budak ni?





Anyway, korang baca sendiri pengakuannya di bawah yang dicopy n paste secara terus dari laman blog miliknya.

"Haihai! :) Assalamualaikum, Ape khabar? Baik tak? Wani tak sihat sangat ni. Semalam kene amik darah sebab ade jangkitan kuman. Apepepun bukan itu yang Wani nak kongsikan, Harini Wani nak kongsikan untuk anda semua spertimana tittle entri wani kat atas tu :D

Ahaa, memang tidak adil kadangkala apa yang kita mahukan tidak mungkin dimiliki oleh kita kan? Kadangkala apa yang kita tidak jangka kan itu lah yang nak berlaku kan? Jadi perlulah berhatihati daam melakukan sesuatu okay? 

Memang ada kalanya ape yang kite nak tak tercapai tapi kite kena lah yakin bahwa mesti ada hikmah disebalik semua itu kan?

Wani nak ambil contoh dan ikbar untuk semua pada diri Wani sendiri. Okay, cube tengok picture kat bawah ni, Tengok lame2.

Okay, tengok muke wani tu? Kat disebelah mulut tu? Ade warna putih kan? Ituu adelah fungi in the lower layers of the skin. Sekarang ni, Parents Wani lebih rancak mengubati. Kami hanya mampu berusaha tapi yang mengubahnya adalah Allah S.W.T 

Ramai jugak yang cakap bukanbukan tentang muke ni tapi Wani kuat, Wani yakin mesti ada something yang akan Allah tunjukkan.

Okaylah, Setakat ni je kot. Otak pun tak berfungsi sangat sebab sakit kepala lagi. Doktor bagi cuti 2 hari jee. Hm, Besok dah kene kesekolah. Apepepun korang takecare. Jangan sesekali bagi nyamuk dekati anda. Takot denggi nanti kene amik darah macam saya. Sakit tauu. Byebye :)"



0 Response to "Gadis Seminggu Couple Kena Penyakit Panau"

Post a Comment