Iklan H12 Untuk Blogger Menjana Pendapatan Masyuk! Dan ia Setanding Adsense

Iklan H12 Untuk Blogger Menjana Pendapatan Masyuk! Dan Setanding Adsense. Iklan H12 ini adalah sebuah syarikat pengiklan luar negara, macam adsense jugak la. H12 membayar kepada kita dalam nilai USD jugak, pergghh best kan. Korang akan dibayar melalui Paypal atau Transfer Bank.. mana-mana pun boleh la.. yg best gilerr, cashout pendapatan pihak H12 akan membayar dalam masa 24 jam.. bestkan? dan satu lagi korang jugak boleh cashout pendapatan korang 4 kali sebulan..wooowww! hebat kan? Apa korang tunggu lagi daftar pun mudah je..approve dalam masa beberapa jam je.. senang dan mudah berurusan dengan syarikat H12 ini. Jika korang minat boleh daftar 
iklan H12 untuk blog korang di sini: DAFTAR IKLAN H12



Kami tak sangka, selain daripada syarikat pengiklanan N ni, banyak lagi tempat kita boleh menjana pendapatan dengan blog walaupun kita bermula dengan blog sebagai satu hobi di masa lapang semata-mata.

Kami pun baru diberitahu oleh Pencuri Movie yang suka berkongsi ni walaupun suka mencuri. Kah3. Alhamdulillah, kawan blogger yang Kami kenali sangat menyenangkan hatiku ini. Malah ada yang lebih disenangi daripada mereka yang ada di alam realiti.

Hari tu Kami ajak korang join Geniee SSP yang memang dijamin bukan scam oleh Encik Titan. Kali ni Kami nak ajak pula korang menjoinkan diri dalam komuniti H12 Media Dot Com . Wah, macam tak pernah dengar je kan? Jangan risau. Ni korang nak berkenalan dengan beliau la nih.

syarikat pengiklanan untuk blogger, jana pendapatan dengan blogging, h12 media

Kecik ja logonya tapi earning dia bagi kat kita memang besar. Kecil-kecil cili padi. Jangan risau. Iklan dorang sentiasa berlegar-legar di blog Kami. Impression sentiasa meningkat. Rasa teruja sangat. Acah-acah retis gituuu. Kah3

Bagaimana H12 Media Dot Com berfungsi?


Kekerapan Kemaskini Laporan Di H12

Laporan untuk impression, klik dan sebagainya akan dikemaskini setiap jam di bahagian Report dan setiap 24 jam untuk Graf. Cepat bukan? Kita boleh sentiasa mengetahui perkembangan pendapatan dari blog kita. Mestilah teruja tengok earning meningkat manjang kan. Hehehe.

Jenis Iklan Yang Dipaparkan Di Blog

Iklan yang dipaparkan adalah mengikut kesesuaian blog mengikut sistem automatik. Sebelum terima permohonan menjadi publisher mereka, blog kita sudah diperiksa. Jadi, jangan risau. Kalau ada yang tidak disenangi, boleh email. Kalau tak sesuai, buang. Habis cerita.

Nilai CPM Atau Satu Klik

Nilai setiap CPM dan CPC di H12 Media adalah tidak tetap. Tak perlu orang klik dulu baru dapat earning macam 8Share. Ia bergantung kepada traffik, kadar klik dan sebagainya. Kerja kita adalah berusaha menaikkan prestasi blog kita. Usahakan biar pendapatan meningkat tanpa henti. Penting!

Perhubungan H12 Media Dengan Para Publisher

Biasalah. Medium utama adalah email. Mula-mula Kami hantar borang aplikasi H12 Media, Kami ingat susah macam adsense and masa yang diambil untuk respon adalah lama. Malam semalam sent, malam semalam juga dibalas. Kejap saja blog Kami diapprove. Padahal blog biasa-biasa saja.

Pastu Kami tambah lagi blog Inggeris Kami yang memang tak de yang kenal pun lagi ni, diapprove juga. Memang tak memilih. Then bila Kami generate banner, gagal buat sementara. Kami email dorang. Kejap je dapat balasan. Terus boleh generate. Pantas dan cekap berbanding penantianku mendapat balasan email dari syarikat N suatu ketika dahulu. -_-

Bukti Pembayaran H12 Media Dot Com Dari Blogger Yang Menggunakan H12 Media



syarikat pengiklanan untuk blogger, jana pendapatan sebagai blogger, h12 media
Contoh Referral H12 Media Dot Com


syarikat pengiklanan untuk blogger, h12 media, bukti bayaran h12, jana pendapatan dengan blogging
Contoh Pembayaran Yang Dibuat


syarikat pengiklanan untuk blogger, h12 media, jana pendapatan dengan blogging
Contoh Website Yang Di-ban


syarikat pengiklanan untuk blogger, jana pendapatan dengan blogging, h12 media
Pendapatan Dari H12 Media Dot Com Yang Sangat Masyuk
Jangan tunggu lagi. Cepat daftar dengan H12 Media Dot Com dengan mengklik link di bawah -

LINK DAFTAR H12 MEDIA DI SINI. ((------- KLIK


Sertai H12 Media untuk pendapatan melalui blog yang pastinya masyuk. Makin cepat daftar makin banyak pendapatan yang korang akan dapat.

Jangan biarkan blog kita wujud tanpa memberi pulangan apa-apa dan hanya diperguna oleh syarikat pengiklanan yang berat sebelah dan memikirkan diri mereka semata-mata.

Tumpang blog kita sewenang-wenangnya. Bayar tidak. Earning berjanggut beruban baru dapat. Tu pun sekitar RM4. Blog kita, usaha kita. Jangan biar mereka ambil kesempatan.

Jangan jadi blogger yang teraniaya!

Pastinya perkara menunggu buah yang tak gugur tak terjadi dengan H12. Kami dah cuba. Memang masyuk. Korang tidak akan menyesal menjadi publisher bagi H12 Media apabila melihat pendapatan yang lumayan hari-hari.

P/s: Jika korang minat boleh daftar iklan H12 untuk blog korang di link ini: DAFTAR IKLAN H12

Happy blogging. Happy earning. Toodles. :D

0 Response to "Iklan H12 Untuk Blogger Menjana Pendapatan Masyuk! Dan ia Setanding Adsense"

Post a Comment