Justin Bieber tertarik beli rumah mendiang Michael Jackson

Selalu saja ada yang menarik dari penyanyi tersohor ini Justin Bieber . Penyanyi luar biasa ini khabarnya berminat untuk membeli rumah mendiang Michael Jackson , di Neverland . Khabarnya Bieber ingin menjauh dari kesibukan Los Angeles . Ia menghantarkan beberapa orang untuk melihat rumah tersebut , seperti diberitahu oleh Sunday People .



Pengurusan pun bersetuju dgn keinginan Bieber untuk tinggal dan menyepi selepas belakangan Bieber banyak tersangkut gosip tak sedap . Salah satu gosip yang hot antaranya menendang seorang model serta meludah peminatnya .


Selain mengintai rumah Neverland , Bieber dikhabarkan tengah melakukan survey pada tiga rumah besar lain . Meski demikian , besar kemungkinan Bieber akan membeli Neverland sebab Michael Jackson telah menjadi idolanya sejak dulu . Rumah tersebut tak terjaga sejak ketiadaan Jackson pada tahun 2008 , setahun sebelum kematiannya . Sebuah firma membelinya dengan harga 239 bilion rupiah saat itu .

Bieber saat ini tinggal di rumah dengan harga 60 bilion ringgit di Calabasas , pinggiran Los Angeles . Neverland dapat ditempuh sepanjang 2 jam perjalanan dari rumahnya saat ini .