Gambar Lelaki Habiskan Baki Enam Bulan Terakhir Kehidupan Gembirakan Isteri Yang Baru Dikahwini

Seorang lelaki melamar teman wanitanya sedangkan dia cuma ada masa enam bulan lagi untuk hidup—dan kemudiannya menghabiskan hari-hati terakhir hidupnya untuk menggembirakan isterinya.
Chris Price, 26, berjanji kepada wanita yang dicintainya, Ceri, 29, apa saja yang diingini oleh wanita itu selepas dia disahkan mendapat kanser terminal.


 photo article-2562016-1B9A092100000578-33_638x440.jpg

Pasangan ini telah berkahwin di gereja dalam satu majlis mewah dengan empat orang anak ceri sebagai tetamu kehormat. Suami yang penyayang itu kemudiannya menempah satu percutian untuk Ceri dengannya ke Las Vegas, malangnya, dia kehabisan masa.


 photo article-2562016-1B9A091600000578-800_638x462.jpg

Chris meninggal dunia dalam pelukan Ceri bulan lepas dan pengebumiannya dilakukan di gereja yang sama di mana perkahwinan mereka berlangsung enam bulan sebelumnya.
Ceri yang patah hati memberitahu:
Ia seolah-olah Chris mahu menghabiskan masanya untuk membuat saya gembira-segembiranya. Kami melakukan banyak perkara dalam masa enam bulan terkahir hidupnya. Dia sangat positif, dia tak bercakap langsung tentang kematian. Dia hanya mahu melihat saya dan anak-anak gembira sebelum dia pergi.
Chris telah mengaturkan percutian keluarga untuk Ceri dan anak-anak ke Disney dan percutian romatik untuk mereka berdua di New York.
Masa yang kami habiskan bersama sangat magikal dan saya akan mengenangnya sampai bila-bila.
Dia tahu saya sukakan sepasang kasut but Louboutin tapi saya tak mampu membelinya. Jadi dia belikan untuk saya dan belikan pula saya satu beg tangan Mulberry yang lebih mahal dari but tersebut.


 photo article-2562016-1B9A09AA00000578-709_638x636.jpg
Pasangan itu berkenalan sejak remaja, dan mula bercinta sejak Januari 2012. Chris seorang yang sihat dan cergas dan tidak pernah berjumpa doktor sejak lebih sepuluh tahun. Bagaimanapun, dia mula sakit dalam perut dan ujian menunjukkan dia mendapat kanser esofagus pada April 2012.

Sumber: amazingnara

0 Response to "Gambar Lelaki Habiskan Baki Enam Bulan Terakhir Kehidupan Gembirakan Isteri Yang Baru Dikahwini"

Post a Comment